SERVEI TÈCNIC PARTICULARS I EMPRESES

Internet

Oferim tot tipus de projectes de disseny web, programant el disseny de les pàgines web corporatives, portals web i botigues online.

Tots els webs es treballen pensant en el posicionament web als cercadors, disseny responsive (adaptable a tots els dispositius mòbils).

-Webs corporatives a mida i botigues online.

-Allotjament WEB I SEO.

-Alta I gestió de dominis.

-Servidors de correu web.

-Serveis de community manager.

-Campanyes publicitaries a Internet i Google.

-Xarxes socials.

-Desenvolupament d’APPS en iOs i Android.

Programes de gestió i comptabilitat

FACTUSOL es un programa que sirve para gestionar la facturación de tu empresa y llevar el control de stock. Se adapta fácilmente a las necesidades de los usuarios y ofrece la información de modo visual y atractivo.Es un software de facturación muy completo que puede cubrir cualquier necesidad que tenga tu pyme, no vas a echar en falta ninguna función. Sirve para todo tipo de actividades que requieran gestionar compras, ventas, stock, cobros, pagos, etc.CONTASOL es un programa de contabilidad profesional desarrollado para cumplir con los requerimientos fiscales de cualquier empresa. Se adapta fácilmente a las necesidades de los usuarios y ofrece la información de un modo visual y atractivo.Es un software contable muy amplio donde no vas a echar en falta ninguna función que requieras durante la gestión contable de tu pyme.